مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 13:152022-10-25سياسي

جنگ هیبریدی با نسخه اوکراینی در ایران/ 7 سناریوی  دشمن برای اغتشاشات 1401


دیگر نباید بگوییم تهدید سایبری بلکه ما در دوره جنگ سایبری هستیم و حوادث اخیر سایبری هم به شکل سه بعدی و کاملا واضح به ما نشان داد این تهدیدات لحظه به لحظه رو به افزایش است و ما در اقیانوس شناور جنگ مدرن هستیم.

- نوشت: وقتی جنگ ترکیبی علیه ایران در اکتبر 2022 وارد کانال جدیدی شد که پیش از این برخی فضاهای آن تجربه نشده بود، اتاق های فکر خارج از ایران به سرعت وارد لاین جدید اعتراضی شدند و وضعیت فاز اغتشاش و توهم براندازی گرفت.

در این اتمسفر فعال ضد ایرانی، گستره جنگ رسانه ای علیه ایران را طوری بارگذاری کردند که مرزهای آن در شبکه های اجتماعی دربرگیری بالایی داشته باشد و هر خبر تبدیل به یک منطقه جنگی شود و ذهنیت مردم را تغییر دهد، البته طبیعی هم بود؛ چون مادامی که جمهوری اسلامی ایران به عنوان اپوزیسیون نظام بین الملل منتقد نظم فعلی و در عین حال یکی از مبدعان نظم جدید جهانی باشد، این جنگ جهانی سلبریتی پایه و مدیا محور به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

به همین دلیل وقتی بازنمایی رسانه ای ترسیم کننده یک جنگ شهری در ایران شد، تبهکارانی مثل مجریان سعودی ایران اینترنشنال و سربازان رسانه ای بن سلمان محور این جنگ هیبریدی شدند و به خاطر دستمزد خود، باید راه اصلاح را مسدود شده نشان می دادند و با فیک نیوزهای خود درخواست های بحق ما را به سمت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ هیبریدی با نسخه اوکراینی در ایران/ 7 سناریوی  دشمن برای اغتشاشات 1401

جنگ هیبریدی با نسخه اوکراینی در ایران/ 7 سناریوی  دشمن برای اغتشاشات 1401